اقتصادگران
  • خانه
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • بورس
  • سیاسی
  • بهداشت و سلامت
  • فرهنگی و هنری
  • فناوری
  • گردشگری
  • ورزشی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • خانه
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • بورس
  • سیاسی
  • بهداشت و سلامت
  • فرهنگی و هنری
  • فناوری
  • گردشگری
  • ورزشی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
اقتصادگران
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
بیمه کوثر به تعهدات خود عمل میکند

بیمه کوثر به تعهدات خود عمل میکند

اقتصادگران توسط اقتصادگران
می 10, 2023
در بیمه
0 0
0
Share on TwitterShare on Facebook
مدیر توسعه فناوری‌های دیجیتال شرکت بیمه کوثر از نظارت بر نمایندگی ها در سامانه کوثر من خبرداد.

به گزارش اقتصادگران به نقل از پول نیوز، مجتبی بهرامی از نظارت بر نمایندگی‌ها در سامانه ” کوثر من” خبرداد و گفت: هنگامی که مشتری به دفاتر نمایندگی مراجعه می‌کرد، بازخوردی از ارتباط نماینده با مشتری نداشتیم، اما در سیستم کوثر من، کیو. آر. کدی طراحی کردیم که دفاتر نمایندگی‌ها می‌توانند در ساختمان نمایندگی‌ها یا کارت ویزیت خود نصب کنند.

 

وی با اعلام اینکه در هر بار مراجعه مشتری به نمایندگی، از دو طریق نظرسنجی بر عملکرد نماینده صورت می‌گیرد گفت: اول اینکه مشتری می‌تواند با کیو. آر. کد وارد پرتال نماینده شرکت بیمه کوثر شود و در نظرسنجی شرکت کند که این نظرسنجی وارد سیستم‌های نظارتی شرکت بیمه کوثر در امور مشتریان می‌شود و می‌توانند بازخورد‌ها را داشته باشند.

 

مدیر توسعه فناوری‌های دیجیتال شرکت بیمه کوثر افزود: دوم اینکه امور مشتریان نیز به صورت کامل دیده شده است. یعنی به محض مراجعه یک مشتری به پرتال نمایندگی، شماره مشتری ثبت و یک پیامک برای مشتری ارسال می‌شود که نحوه برخورد نمایندگی با مشتری را به شرکت بیمه کوثر ارائه می‌دهد

وی با تاکید بر اینکه در این روند سعی کردیم به صورت کلی از سامانه کوثر من به اینجا برسیم که تمام روند‌های شرکت را از تمام کسانی که با شرکت در ارتباط هستند بررسی کنیم گفت: این نه تنها شامل مشتریان بلکه شامل تمامی پرسنل بیمه نیز می‌شود، زیرا منابع انسانی را نیز در همین سامانه تعریف کرده ایم که شامل پرسنل نمایندگی‌ها و اشخاص حقیقی و حقوقی می‌شود که هم پنل و هم پرتال برای آن‌ها راه اندازی شده و هم برای مراکز درمانی که با بیمه کوثر کار می‌کنند.

 

مدیر توسعه فناوری‌های دیجیتال شرکت بیمه کوثر با اشاره به اینکه در تمامی این روندها، امتیازدهی و درجه بندی مشتریان در تمامی لایه‌ها را ایجاد کردیم گفت: از آنجا که باشگاه مشتریان در این سیستم ایجاد شده، همه به صورت مستقیم نظارت می‌شوند.

 

وی با اعلام اینکه نظرسنجی مشتریان در رتبه بندی نمایندگی‌ها موثر است گفت: به اندازه هر رای که از سوی مشتریان داده شود، در رتبه بندی اعمال می‌شود و در پایان و رتبه بندی نمایندگی‌ها و کارکنان، مراکز درمانی که می‌خواهیم با آن‌ها تمدید قرارداد کنیم، موثر است.

نوشته قبلی

توانمندی و عملکرد درست بیمه کوثر

نوشته‌ی بعدی

بیمه کوثر بیمه تاثیرگذار کشور

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • در جریان
  • دیدگاه‌ها
  • آخرین
ایلیا ایمانی کلاهبردار است?!

ایلیا ایمانی کلاهبردار است?!

مارس 17, 2024
حضور هومن مداحی در انتخابات ۱۴۰۰

حضور هومن مداحی در انتخابات ۱۴۰۰

ژوئن 18, 2021
رئیس ستاد بانوان ائتلاف دکتر سید ابراهیم رئیسی در استان خراسان رضوی منصوب شد

رئیس ستاد بانوان ائتلاف دکتر سید ابراهیم رئیسی در استان خراسان رضوی منصوب شد

ژوئن 8, 2021
بازگشت دوباره محمد یاوری پس از هفت سال دوری با ساخت فیلم

بازگشت دوباره محمد یاوری پس از هفت سال دوری با ساخت فیلم

دسامبر 3, 2023
عرضه بدون محدودیت شکر در بازار/ شکر مصرفی خانوار کیلویی ۸هزار و ۷۰۰ تومان

عرضه بدون محدودیت شکر در بازار/ شکر مصرفی خانوار کیلویی ۸هزار و ۷۰۰ تومان

0
“عباس آخوندی” در پرونده اقتصادی پسرش متهم شد/ کیفرخواست به دادگاه رفت

“عباس آخوندی” در پرونده اقتصادی پسرش متهم شد/ کیفرخواست به دادگاه رفت

0
برخورد یک سیارک با زمین “شبیه‌سازی” شد!

برخورد یک سیارک با زمین “شبیه‌سازی” شد!

0
کمبود شدید پزشک در ایران در مقایسه با کشورهای منطقه/ احتمال نیاز به جذب پزشک خارجی تا ۲۰ سال آینده!

کمبود شدید پزشک در ایران در مقایسه با کشورهای منطقه/ احتمال نیاز به جذب پزشک خارجی تا ۲۰ سال آینده!

0
انتصاب مهدی افسری به عنوان مشاور اتاق اصناف ایران

انتصاب مهدی افسری به عنوان مشاور اتاق اصناف ایران

می 6, 2025
تفاهم نامه سازمان متخصصین و مدیران ایران با مدیریت سازمان مناطق آزاد

تفاهم نامه سازمان متخصصین و مدیران ایران با مدیریت سازمان مناطق آزاد

آوریل 21, 2025
هلدینگ اسپیدار ترویج فرهنگ ارزش‌آفرینی

هلدینگ اسپیدار ترویج فرهنگ ارزش‌آفرینی

آوریل 21, 2025
کتاب سوگواری محرم اثر از آیین تا معنا از پدر صلح ایران

کتاب سوگواری محرم اثر از آیین تا معنا از پدر صلح ایران

آوریل 20, 2025

پیشنهادی

انتصاب مهدی افسری به عنوان مشاور اتاق اصناف ایران

انتصاب مهدی افسری به عنوان مشاور اتاق اصناف ایران

می 6, 2025
تفاهم نامه سازمان متخصصین و مدیران ایران با مدیریت سازمان مناطق آزاد

تفاهم نامه سازمان متخصصین و مدیران ایران با مدیریت سازمان مناطق آزاد

آوریل 21, 2025
هلدینگ اسپیدار ترویج فرهنگ ارزش‌آفرینی

هلدینگ اسپیدار ترویج فرهنگ ارزش‌آفرینی

آوریل 21, 2025
کتاب سوگواری محرم اثر از آیین تا معنا از پدر صلح ایران

کتاب سوگواری محرم اثر از آیین تا معنا از پدر صلح ایران

آوریل 20, 2025
  • قوانین سایت
  • درباره اقتصادگران
  • تماس با اقتصادگران

کلیه حقوق این وب سایت برای پایگاه خبری اقتصادگران محفوظ و استفاده از مطالب با ذکر منبع مجاز می باشد.

خوش آمدید!

وارد ناحیه کاربری خود شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • خانه
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • بورس
  • سیاسی
  • بهداشت و سلامت
  • فرهنگی و هنری
  • فناوری
  • گردشگری
  • ورزشی

کلیه حقوق این وب سایت برای پایگاه خبری اقتصادگران محفوظ و استفاده از مطالب با ذکر منبع مجاز می باشد.