اقتصادگران
  • خانه
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • بورس
  • سیاسی
  • بهداشت و سلامت
  • فرهنگی و هنری
  • فناوری
  • گردشگری
  • ورزشی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • خانه
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • بورس
  • سیاسی
  • بهداشت و سلامت
  • فرهنگی و هنری
  • فناوری
  • گردشگری
  • ورزشی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
اقتصادگران
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
نقش برجسته بهسازان ملت در مشتری مداری بانک ملت(+فیلم)

نقش برجسته بهسازان ملت در مشتری مداری بانک ملت(+فیلم)

اقتصادگران توسط اقتصادگران
جولای 10, 2023
در بانک
0 0
0
Share on TwitterShare on Facebook

مدیرعامل بهسازان ملت از نقش آفرینی در ارایه خدمات به مشتریان بانک ملت خبرداد.

به گزارش اقتصادگران به نقل از پول نیوز، محمد صادقی از همبستگی بهسازان با بانک ملت خبرداد و گفت: اگر بخواهیم درباره شرکت بهسازان صحبت کنیم، نام جدایی از بانک ملت نیست و اگر از بانک ملت بخواهیم صحبت کنیم، بدون بهسازان معنی متفاوتی داشته و دارد.

وی با تاکید بر اینکه درهم‌تنیدگی زیادی میان شرکت بهسازان و بانک وجود دارد گفت: رشد بهسازان حاصل حمایت‌های مطلق بانک ملت بوده و شرکت بهسازان نیز تمام تلاش خودش را می‌کند تا بانک ملت بهترین سرویس‌ها را به مشتریان خود ارائه دهد.

مدیرعامل بهسازان ملت با یادآوری اینکه شرکت بهسازان از سال ۱۳۷۳ تأسیس شده و قدمتی ۲۹ دارد گفت: شرکت بهسازان ملت سه دوره متفاوت را گذرانده که یک دوره از سال ۱۳۷۳ تا ۱۳۷۸ بوده که دوره تأسیس شرکت است و فعالیت خاصی درون شرکت اتفاق نمی‌افتاد و کار‌های معمول را شرکت انجام می‌داد.

وی با اعلام اینکه از سال ۱۳۷۸ شرکت بهسازان ملت به دنبال سامانه‌ای به نام سنجش رفت گفت: اولین فعالیت نرم‌افزاری جدی شرکت بهسازان ملت با محصول سنجش آغاز شد که باعث ایجاد شاکله و هویت برای شرکت شد.

صادقی با اعلام اینکه فعالیت با محصول سنجش باعث شد تا مدیرعامل و مدیران وقت شرکت بهسازان ملت، استراتژی بلندمدتی را در قالب جهشی که مبتنی بر فناوری است برای شرکت تدوین کنند گفت: این برنامه از سال ۱۳۸۰ شروع شده و از سال ۱۳۸۱ به‌صورت جدی از شرکت بهسازان ملت درخواست شده که این استراتژی را عملیاتی کنیم.

وی با تاکید بر اینکه برنامه‌های بانک ملت بر محور آی. تی بوده گفت: بانک ملت تمرکز خود را بر این گذاشته تا سرویس‌های خوب و مناسبی در حوزه آی. تی به مشتریان خود ارائه دهد و حمایت‌های خیلی خوبی هم از شرکت بهسازان ملت داشته است.

مدیرعامل بهسازان ملت با اعلام اینکه شرکت توانسته همراه با سایر رقبا و حتی جلوتر از باقی رقبا، سرویس‌های خیلی خوبی ارائه دهد گفت: از سال ۱۳۸۳ شروع فعالیت شرکت بهسازان ملت با سامانه جام یا سیستم جاری بوده که محصولات را تکمیل کردند و این محصولات در طی زمان بزرگ‌تر شد.

وی از استراتژی ویژه بانک ملت در قبال مشتریان خبر داد و گفت: استراتژی بانک ملت که شاید خیلی از بانک‌ها به آن خیلی توجه نداشتند، این بوده که نگاهش از ابتدا به مشتری بوده، اینکه نیاز مشتری چیست تا بر اساس نیاز مشتری خدمات ارائه بدهم.

صادقی با یادآوری اینکه از ابتدا که بررسی کنیم، همکاری بانک ملت با وزارت نفت، پالایشگاه‌ها، وزارت صمت، وزارت جهادکشاورزی و… بوده گفت: پروژه‌های مختلف یا هر جایی که پروژه ملی مطرح می‌شد، بانک ملت تمام‌قد حضور داشته است.

وی با تاکید بر اینکه برای انجام پروژه ها، بازوی اجرایی بانک ملت، اقدامات شرکت بهسازان ملت بوده گفت: شرکت بهسازان ملت هر چیزی که از آن انتظار داشتند را پیاده‌سازی کرده و به مرحله اجرا درآورد.

مدیرعامل بهسازان ملت با تاکید بر اینکه هم بانک ملت و بهسازان ملت فراز و نشیب‌های بسیاری داشته گفت: یک جا‌هایی خیلی جلوتر از بازار بودیم، یک جا‌هایی همراه بازار حرکت کردیم و یک جا‌هایی عقب افتادیم؛ ولی خوشبختانه با رویکرد‌های خوبی که اتخاذ شد، راکد نماندیم.

وی با اعلام اینکه بهسازان اکنون در یک دوره گذار است گفت: نگاهمان را باید نسبت سرویس‌هایی که داشتیم، سرویس‌هایی که می‌خواهیم ارائه بدهیم و نوع تأمین نیاز‌های مشتریان، تغییر بدهیم، زیرا مشتریان بانک‌ها همان مشتری ده سال پیش بانک نیستند.

صادقی با تاکید بر اینکه بهسازان همکاری خود را تازه با بانک ملت آغاز نکرده گفت: شرکت بهسازان به‌عنوان هسته ارائه خدمت به شرکت‌های همکار مانند شرکت شقایق، شرکت یاس و شرکت به پرداخت ملت است، این‌ها شرکت‌هایی هستند که هر کدام به‌اندازه کافی شناخته شده هستند.

وی افزود: تلاش بهسازان ملت این بوده چیزی که این شرکت‌ها نیاز دارند به آن‌ها ارائه بدهیم تا آن‌ها به مشتریان خود خدمات مناسبی ارائه دهند و موجب رضایت مشتریان شوند.

مدیرعامل بهسازان ملت با اشاره به اینکه در کنار خدمات متنوع، توانستیم سیستم‌ها و سامانه‎‌هایی که خود بانک برای پاسخگویی به نیاز مشتریان نیاز داشته را ایجاد کنیم گفت: از سوی دیگر توانستیم مجموعه سرویس‌هایی که مجموعه شرکت‌های همکار نیاز داشتند را ارائه بدهیم و از بازار عقب نیفتیم.

وی با تاکید بر اینکه رویکرد بهسازان ملت این است که از تولید محصول عبور کرده و به سمت ارائه سرویس حرکت کند گفت: از طرف دیگر پلتفرم‌هایی ایجاد شود که با آن محصولات بانکی و کسب‌وکاری تولید شود.

صادقی با تاکید بر اینکه در این حوزه هم نگاه بهسازان ملت این است که از دیتای ارزشمند بانک ملت که بی‌بدیل است، استفاده کند گفت: بانک ملت به‌عنوان بانکی شناخته می‌شود که مشتریان کسب‌وکاری زیادی را دارد و تقریباً هر کسب کاری که می‌خواسته شروعی جدی داشته باشد، از بانک ملت خدمات می‌گیرد.

برچسب ها: بانک ملتبه پرداخت ملتبهسازان ملتپالایشگاهوزارت صمت
نوشته قبلی

گام های استوار بارز در تحقق ما می توانیم

نوشته‌ی بعدی

یکه تازی شرکت مس در تولید مولیبدن

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • در جریان
  • دیدگاه‌ها
  • آخرین
ایلیا ایمانی کلاهبردار است?!

ایلیا ایمانی کلاهبردار است?!

مارس 17, 2024
حضور هومن مداحی در انتخابات ۱۴۰۰

حضور هومن مداحی در انتخابات ۱۴۰۰

ژوئن 18, 2021
رئیس ستاد بانوان ائتلاف دکتر سید ابراهیم رئیسی در استان خراسان رضوی منصوب شد

رئیس ستاد بانوان ائتلاف دکتر سید ابراهیم رئیسی در استان خراسان رضوی منصوب شد

ژوئن 8, 2021
بازگشت دوباره محمد یاوری پس از هفت سال دوری با ساخت فیلم

بازگشت دوباره محمد یاوری پس از هفت سال دوری با ساخت فیلم

دسامبر 3, 2023
عرضه بدون محدودیت شکر در بازار/ شکر مصرفی خانوار کیلویی ۸هزار و ۷۰۰ تومان

عرضه بدون محدودیت شکر در بازار/ شکر مصرفی خانوار کیلویی ۸هزار و ۷۰۰ تومان

0
“عباس آخوندی” در پرونده اقتصادی پسرش متهم شد/ کیفرخواست به دادگاه رفت

“عباس آخوندی” در پرونده اقتصادی پسرش متهم شد/ کیفرخواست به دادگاه رفت

0
برخورد یک سیارک با زمین “شبیه‌سازی” شد!

برخورد یک سیارک با زمین “شبیه‌سازی” شد!

0
کمبود شدید پزشک در ایران در مقایسه با کشورهای منطقه/ احتمال نیاز به جذب پزشک خارجی تا ۲۰ سال آینده!

کمبود شدید پزشک در ایران در مقایسه با کشورهای منطقه/ احتمال نیاز به جذب پزشک خارجی تا ۲۰ سال آینده!

0
انتصاب مهدی افسری به عنوان مشاور اتاق اصناف ایران

انتصاب مهدی افسری به عنوان مشاور اتاق اصناف ایران

می 6, 2025
تفاهم نامه سازمان متخصصین و مدیران ایران با مدیریت سازمان مناطق آزاد

تفاهم نامه سازمان متخصصین و مدیران ایران با مدیریت سازمان مناطق آزاد

آوریل 21, 2025
هلدینگ اسپیدار ترویج فرهنگ ارزش‌آفرینی

هلدینگ اسپیدار ترویج فرهنگ ارزش‌آفرینی

آوریل 21, 2025
کتاب سوگواری محرم اثر از آیین تا معنا از پدر صلح ایران

کتاب سوگواری محرم اثر از آیین تا معنا از پدر صلح ایران

آوریل 20, 2025

پیشنهادی

انتصاب مهدی افسری به عنوان مشاور اتاق اصناف ایران

انتصاب مهدی افسری به عنوان مشاور اتاق اصناف ایران

می 6, 2025
تفاهم نامه سازمان متخصصین و مدیران ایران با مدیریت سازمان مناطق آزاد

تفاهم نامه سازمان متخصصین و مدیران ایران با مدیریت سازمان مناطق آزاد

آوریل 21, 2025
هلدینگ اسپیدار ترویج فرهنگ ارزش‌آفرینی

هلدینگ اسپیدار ترویج فرهنگ ارزش‌آفرینی

آوریل 21, 2025
کتاب سوگواری محرم اثر از آیین تا معنا از پدر صلح ایران

کتاب سوگواری محرم اثر از آیین تا معنا از پدر صلح ایران

آوریل 20, 2025
  • قوانین سایت
  • درباره اقتصادگران
  • تماس با اقتصادگران

کلیه حقوق این وب سایت برای پایگاه خبری اقتصادگران محفوظ و استفاده از مطالب با ذکر منبع مجاز می باشد.

خوش آمدید!

وارد ناحیه کاربری خود شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • خانه
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • بورس
  • سیاسی
  • بهداشت و سلامت
  • فرهنگی و هنری
  • فناوری
  • گردشگری
  • ورزشی

کلیه حقوق این وب سایت برای پایگاه خبری اقتصادگران محفوظ و استفاده از مطالب با ذکر منبع مجاز می باشد.