هادی گرجی مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه در نشستی از اهمیت و تاثیر گزاری فضای مجازی در انتخابات پیش رو مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت:رسانه های مجازی باید در جریان نقش پذیری انتخابات مجلس شورای اسلامی و شورای شهر دیده شوند
به گزارش اقتصادگران، هادی گرجی کارشناس رسانه و مدیر روابط عمومی و از مدیران با سابقه و پر تجربه کشور که به بخشی از رزومه و اقدامات اجرایی وی اشاره می کنیم یاد آور شد: تعامل و همفکری در فضای مجازی به دلیل سرعت انتقال پذیری و دسترسی آسان مردم قابل تامل است.
دکتر هادی گرجی متولد سال۱۳۶۲در تهران در مقطع دکترای روابط عمومی فارغالتحصیل شد
وی نویسنده کتاب های مدیریت استراتژیک در منابع انسانی و شیوه های نوین مدیریت است
گرجی از دهه ۸۰ مدیر و مشاور روابط عمومی و رسانه مجموعه های مختلف بوده است
وی نشست های خبری زیادی را در حوزه های مختلف و ستاد خبری نمایشگاه و همایش های بزرگ ا برگزار کردم مثل همایش کنفرانس برند، همایش و کنفرانس سازه و فولاد، نمایشگاه عمران . همایش کسب و کار ، جشنواره اقوام ایرانی و….
از گام های استوار دیگر این ابرمرد رسانه, همکاری با مجمع عالی اصتناد که با مسئولین زیادی گفت وگو کردند و دیگر رزومه های قدرتمند ایشان از جمله:
مدیر روابط عمومی و رسانه خانه بلاکچین ایران، موسسه سفیران بین المللی صلح ، تعاون تجارت ایران، بنیاد کارآفرینان گام دوم ، انجمن سیاست خارجی فدراسیون روسیه و سایر پروژه ها از دیگر فعالیت های هادی گرجی در قامت روابط عمومی و رسانه است.