اقتصادگران
  • خانه
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • بورس
  • سیاسی
  • بهداشت و سلامت
  • فرهنگی و هنری
  • فناوری
  • گردشگری
  • ورزشی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • خانه
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • بورس
  • سیاسی
  • بهداشت و سلامت
  • فرهنگی و هنری
  • فناوری
  • گردشگری
  • ورزشی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
اقتصادگران
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
ریل گذاری بیمه دی برای گرفتن بازار از رقبا

ریل گذاری بیمه دی برای گرفتن بازار از رقبا

اقتصادگران توسط اقتصادگران
می 28, 2023
در بیمه
0 0
0
Share on TwitterShare on Facebook

موهبتی بر استفاده از تمامی ظرفیت‌ها تاکید کرد و برای گرفتن بازار از رقبا، بکارگیری نیروی انسانی کارآمد، برنامه ریزی، تنوع و کیفیت محصولات، روانشناسی، مشتری مداری، تحول دیجیتال و ارتقای جایگاه شعب را در دستور کار قرار داد.

به گزارش اقتصادگزان به نقل از پول نیوز، برای آنکه مجموعه‌ای به کارآمدی، توانمندی، سودهی و توسعه برسد، گزینه‌های متعددی باید شکل بگیرد و در یک حرکت از پیش تعریف شده، به اهداف لازم دست یابند. برای این مهم گزینه‌هایی همچون داشتن برنامه، نیروی انسانی کارآمد و با انگیزه، پشتوانه مالی مناسب و حرکت در مسیر تعیین شده لازم است. برای تحقق این مهم، به مدیریتی با تجربه که قدرت درک شرایط را داشته باشد، نیازمندیم، زیرا مدیریت همچون نخ یک تسبیح، دانه‌ها را در کنار هم به صورت منظم قرار می‌دهد تا هر کدام بدانند چه زمانی به کدام سو با چه شتابی حرکت کنند.

رقابت در کورس رقبای توانمند

این مهم در شرایط مختلف، تفاوت دارد. بدین معنا که اگر حرکت اقتصادی همچون خودروسازی در انحصار محض باشد و از حمایت‌های سوال برانگیز به نفع تولیدکننده و به زیان مصرف کننده برخوردار شود و بازار مصرف کشور منحصر به تولیدات داخلی شود بدون آنکه اجازه ورود حتی یک خودرو داده شود، آنگاه ژست پیروزمندانه گرفتن کار سختی نیست و به تلاش زیادی هم نیاز ندارد، اما هنگامی که فعالیت در عرصه بیمه با رقبای جدی و توانمند باشد، آنگاه همه چیز تفاوت می‌کند، زیرا با کوچکترین تاخیر، بازار و آینده صنعت بیمه به رقبا سپرده می‌شود. بیمه دی با نگاهی متفاوت و با جدیت وصف ناپذیر، تمام تلاش برای گرفتن سهم خود از بازار را بکار گرفته که ریشه در درک درست از شرایط اقتصادی کشور دارد.

همچنان بدنبال نیروی انسانی کارآمد

درک نقش نیروی انسانی در توسعه باعث تکریم و بهادادن به توانمندی‌های کارکنان می‌شود، در این رابطه مدیرعامل بیمه دی با اشاره به نقش سرمایه‌ی انسانی در تولید ثروت و سهم بیمه دی از بازار صنعت بیمه گفت: با وجود سرمایه‌ی انسانی ماهر، متعهد و متخصصی که در شرکت بیمه دی گرد هم آمده‌اند، می‌بایست این سهم بهبود و افزایش یابد. طاهر موهبتی انگیزه و داشتن برنامه را از جمله اهم اقدامات برای رسیدن به اهداف و تحقق آن‌ها برشمرد.

تنوع و تقویت کیفیت مطابق نظر مشتری

یکی از نکات بسیار مهم در هر حرفه ای، درک و شناخت مناسب از نیاز‌های مشتری است. مدیرعامل بیمه دی نیز با درک درست از مشتری مداری، با بیان اینکه ذائقه‌ی مشتریان صنعت بیمه در حال تغییر است، بر تنوع و تقویت کیفیت محصولات بیمه دی تاکید کرد. وی گفت: در راستای مشتری‌مداری می‌بایست در پی ارتقای خدمات خود باشیم.

ضرورت شناخت روانی

واقعیت این است که روانشناسی ارزش ویژه‌ای در تجارت پیدا کرده و لازم است قبل از هر تصمیمی، آمادگی جامعه مخاطب مورد کنکاش جدی قرار گیرد. در این رابطه موهبتی با اشاره به ویژگی‌های روانی خرید بیمه‌نامه از سوی جامعه گفت: محصولات ارائه شده از سوی شرکت‌های بیمه‌ای، خدماتی نامحسوس و غیرفیزیکی هستند و از این رو مجاب کردن دیگران برای بهره‌مندی از این خدمات بیمه‌ای، نیازمند تخصص و تبحر است که خوشبختانه در بیمه دی شاهد تلاش و فعالیت سرمایه‌ی انسانی جوان و با انگیزه‌ای برای از پیش رو برداشتن موانع هستیم.

تفکر همسو با مشتری

مدیرعامل بیمه دی با اشاره به تجربه‌ی خوشایند مشتری، بر لزوم تغییر نگاه در مشتری‌مداری تصریح کرد و گفت: در استراتژی‌های نوین، می‌بایست با مشتری فکر کرد و نَه برای مشتری. موهبتی، پرتفوی باکیفیت را اولویت سال جاری بیمه دی عنوان کرد و افزود: باید خود را در معرض پایش و ارزیابی مستمر قرار دهیم تا ضمن رفع اشکالات و بهبود فرآیندها، ریسک را کاهش و خدمت‌رسانی به مشتریان را ارتقاء دهیم.

توجه به دیجیتال

موهبتی با تأکید بر اهمیت تحول دیجیتال به عنوان یک مزیت رقابتی در صنعت بیمه گفت: اگر خدمات خوبی ارائه ندهیم، رقبای جدی وارد میدان می‌شوند. وی با اشاره به حرکت جهانی به سوی دیجیتالی شدن پدیده‌ها گفت: می‌بایست به سوی فن‌آوری‌های نوین در ارائه‌ی خدمات حرکت کنیم. مدیرعامل بیمه دی با تاکید بر اینکه می‌بایست در سال جدید، صدور بیمه نامه آنلاین در همه رشته‌ها از طریق اپلیکیشن محقق شود و در بخش رسیدگی، ارزیابی آفلاین در دسترس باشد گفت: ما هیچ راهی برای ورود بازیگر‌های جدید به پرتفوی بیمه دی نداریم جز با افزایش خرده فروشی، بنابراین ارتقای جایگاه شعب و افزایش اختیارات شعب از ابلاغ‌های جدید خواهد بود تا پاسخگویی شعب بیشتر شود.

جدیت در کنار برنامه

مدیرعامل بیمه دی با داشتن درک درست از تلفیق برنامه و پشتکار گفت: با داشتن برنامه و نقشه‌ی راه، برای تحقق برنامه‌ها می‌بایست به اندازه‌ی کافی جدیت داشت. وی در پایان اظهار امیدواری کرد؛ با وجود سرمایه‌ی انسانی کارآمد و با انگیزه، شاهد روزی باشیم که بیمه دی مترادف با مشتری مداری، خدمات با کیفیت و دیجیتال محور و سرمایه انسانی مجرب و پیشرو باشد.

برچسب ها: بیمه دیتحول دیجیتالصنعت بیمهطاهر موهبتیمشتری مداری
نوشته قبلی

چشم امید خریداران خانه به تسهیلات بانک مسکن

نوشته‌ی بعدی

آیت‌الله‌العظمی مدرسی نسبت به تلاش در جهت تخریب خانواده و جامعه هشدار دادند.

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • در جریان
  • دیدگاه‌ها
  • آخرین
ایلیا ایمانی کلاهبردار است?!

ایلیا ایمانی کلاهبردار است?!

مارس 17, 2024
حضور هومن مداحی در انتخابات ۱۴۰۰

حضور هومن مداحی در انتخابات ۱۴۰۰

ژوئن 18, 2021
رئیس ستاد بانوان ائتلاف دکتر سید ابراهیم رئیسی در استان خراسان رضوی منصوب شد

رئیس ستاد بانوان ائتلاف دکتر سید ابراهیم رئیسی در استان خراسان رضوی منصوب شد

ژوئن 8, 2021
بازگشت دوباره محمد یاوری پس از هفت سال دوری با ساخت فیلم

بازگشت دوباره محمد یاوری پس از هفت سال دوری با ساخت فیلم

دسامبر 3, 2023
عرضه بدون محدودیت شکر در بازار/ شکر مصرفی خانوار کیلویی ۸هزار و ۷۰۰ تومان

عرضه بدون محدودیت شکر در بازار/ شکر مصرفی خانوار کیلویی ۸هزار و ۷۰۰ تومان

0
“عباس آخوندی” در پرونده اقتصادی پسرش متهم شد/ کیفرخواست به دادگاه رفت

“عباس آخوندی” در پرونده اقتصادی پسرش متهم شد/ کیفرخواست به دادگاه رفت

0
برخورد یک سیارک با زمین “شبیه‌سازی” شد!

برخورد یک سیارک با زمین “شبیه‌سازی” شد!

0
کمبود شدید پزشک در ایران در مقایسه با کشورهای منطقه/ احتمال نیاز به جذب پزشک خارجی تا ۲۰ سال آینده!

کمبود شدید پزشک در ایران در مقایسه با کشورهای منطقه/ احتمال نیاز به جذب پزشک خارجی تا ۲۰ سال آینده!

0
انتصاب مهدی افسری به عنوان مشاور اتاق اصناف ایران

انتصاب مهدی افسری به عنوان مشاور اتاق اصناف ایران

می 6, 2025
تفاهم نامه سازمان متخصصین و مدیران ایران با مدیریت سازمان مناطق آزاد

تفاهم نامه سازمان متخصصین و مدیران ایران با مدیریت سازمان مناطق آزاد

آوریل 21, 2025
هلدینگ اسپیدار ترویج فرهنگ ارزش‌آفرینی

هلدینگ اسپیدار ترویج فرهنگ ارزش‌آفرینی

آوریل 21, 2025
کتاب سوگواری محرم اثر از آیین تا معنا از پدر صلح ایران

کتاب سوگواری محرم اثر از آیین تا معنا از پدر صلح ایران

آوریل 20, 2025

پیشنهادی

انتصاب مهدی افسری به عنوان مشاور اتاق اصناف ایران

انتصاب مهدی افسری به عنوان مشاور اتاق اصناف ایران

می 6, 2025
تفاهم نامه سازمان متخصصین و مدیران ایران با مدیریت سازمان مناطق آزاد

تفاهم نامه سازمان متخصصین و مدیران ایران با مدیریت سازمان مناطق آزاد

آوریل 21, 2025
هلدینگ اسپیدار ترویج فرهنگ ارزش‌آفرینی

هلدینگ اسپیدار ترویج فرهنگ ارزش‌آفرینی

آوریل 21, 2025
کتاب سوگواری محرم اثر از آیین تا معنا از پدر صلح ایران

کتاب سوگواری محرم اثر از آیین تا معنا از پدر صلح ایران

آوریل 20, 2025
  • قوانین سایت
  • درباره اقتصادگران
  • تماس با اقتصادگران

کلیه حقوق این وب سایت برای پایگاه خبری اقتصادگران محفوظ و استفاده از مطالب با ذکر منبع مجاز می باشد.

خوش آمدید!

وارد ناحیه کاربری خود شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • خانه
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • بورس
  • سیاسی
  • بهداشت و سلامت
  • فرهنگی و هنری
  • فناوری
  • گردشگری
  • ورزشی

کلیه حقوق این وب سایت برای پایگاه خبری اقتصادگران محفوظ و استفاده از مطالب با ذکر منبع مجاز می باشد.